Gyakran Ismételt Kérdések
Felpróbáltam, de mégsem az igazi. Mit tegyek?
Ne aggódj, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül vissza küldheted a terméket!
Két lehetőséged van: kicseréled másra vagy visszakéred az árát.
Teendőid, ha cserét kérsz:
-
Jelezd felénk, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket. E-mail: info@princessfactory.hu
-
Válassz másik méretet, színt, fazont vagy egy teljesen másik terméket a webáruházból.
-
Megrendeléskor írd bele a megjegyzésbe, hogy a másik terméket szeretnéd visszaküldeni.
-
A visszaküldés költsége a tiéd, így bármilyen futárszolgálatot vagy akár a postát is választhatod.
Ha inkább visszakéred az árát:
-
Ezt az elállási nyilatkozat-mintát nyomtasd ki, töltsd ki vagy ennek alapján írd le egy papírra a szükséges adatokkal kiegészítve.
-
A papírt és a terméket csomagold be (akár az eredeti csomagolást is használhatod), és küldd vissza székhelyünkre (1138 Budapest, Madarász Viktor utca 29. fsz/4. ) az általad választott futárszolgálattal vagy postával.
-
A pénzt a megadott bankszámlára fogjuk visszautalni, amint megkaptuk a terméket és meggyőződtünk róla, hogy eredeti állapotban van, vagyis nem használtad. A visszautalásra 14 nap áll rendelkezésünkre.
A Vásárlási feltételekről itt, a Garanciáról és Visszaküldésről pedig itt találsz bővebb tájékoztatást.
A webáruház mellett rendelkeztek hagyományos üzlettel is?
Nem, a PrincessFactory csak webshopként üzemel. Amennyiben szeretnéd felpróbálni a ruhákat vagy személyesen átvenni a rendelt termékeket, budapesti bemutatótermünkben előre egyeztetett időpontban megteheted.
E-mail: info@princessfactory.hu
Bemutatóterem címe: 1088 Budapest, Krúdy Gyula utca 5.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
Ha rákattintasz a menüsor jobb felső sarkában szereplő Belépés menüpontra, a belépési felület alatt találsz egy "Elfelejtett jelszó" nevű pontot, ezen belül adhatod meg e-mail címedet, melyre kiküldünk egy új jelszót számodra.
Honnan tudom, hogy a megrendelésemet sikeresen megkaptátok?
A megrendelés elküldése után kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt a rendelésed adataival. Ha nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt és nincs a kéretlen levelek (Spam) vagy Gmail esetén a promóciók mappában sem, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen:
E-mail: info@princessfactory.hu
Előfordulhat, hogy feldolgozás során a terméken hibát találunk. Amennyiben a rendelésedben kért mennyiséget csak részben tudjuk a rendelkezésedre bocsátani, keresni fogunk egyeztetés céljából.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Bejelentkezés után a Felhasználói fiókodban a "Korábbi rendelések" menüpont alatt találod a rendeléseid adatait, és az egyes rendeléseknél a "Megnézem" gombra kattintva láthatod a rendelés állapotát. A rendelésed állapotváltozásairól e-mailben is értesítünk.
Elfelejtettem valamit kosárba rakni. Most mit tegyek?
Ismételd meg a megrendelést a hiányzó termékekkel és küldj nekünk egy e-mailt (info@princessfactory.hu), és add meg mindkét megrendelésed azonosítószámát. Mi egyeztetjük rendeléseid tartalmát és leszámítjuk a dupla postaköltséget. Ezután egy új számlát küldünk neked a javított adatokkal és az összes megrendelt termékkel.
Mennyi időn belül külditek el a megrendelt termékeket?
A termékeket, amennyiben raktáron státuszban vannak, 1-2 munkanapon belül adjuk át szerződött futárszolgálatunknak. Az előrendelhető termékek kiszállítási határideje 7-28 munkanap, attól függően, milyen gyorsan tudjuk a külföldi gyártótól beszerezni. Amennyiben fizetési módnak a Banki átutalást választottad, a szállítási határidő változhat az átutalás időtartamának függvényében!
Miért fordul elő, hogy a ruha színárnyalata nem egyezik?
Habár a termékfotók elkészítésénél maximálisan odafigyelünk arra, hogy a kép visszaadja a pontos színárnyalatot, az eltérő eszközök képernyőbeállításai miatt lehetnek eltérések. Amennyiben van rá lehetőséged, tekintsd meg a termékképeket több kijelzőn is, de minket is felkereshetsz ezzel kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:
E-mail: info@princessfactory.hu