Garancia és Visszaküldés
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! (45/2014. (II. 26.) kormányrendelet)
Csere- és pénz-visszafizetési garancia:
Az általunk forgalmazott termékekre 100% csere és pénz-visszafizetési garanciát vállalunk, amennyiben a kiszállítást követő 14 napon belül a vásárló a terméket visszajuttatja hozzánk (postai úton ajánlott küldeményként vagy futárszolgálat segítségével cégünk székhelyének címére), sérülésmentes állapotban, gyári címkével. Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! Ezáltal a hordott, használt, sérült, gyűrött, szagos, bepiszkolt vagy az eredeti új állapottól bármilyen más ok miatt eltérő állapotú ruhát, ruházati terméket, egyéb terméket nem áll módunkban visszavenni! Továbbá egészségügyi okokból fehérneműt, fürdőruhát, alsóruházati termékeket szintén nem áll módunkban cserélni, visszavenni.
A termék csomagolásának és egyéb tartozékainak sérült vagy hiányos állapotban való visszaküldése esetén az ebből adódó kárt, költséget felszámoljuk a vásárlónak.
A termék visszaküldésével párhuzamosan írásban is (levélben vagy e-mailben) köteles a vásárló az elállási jogát érvényesíteni. Ehhez oldalunkon talál megfelelő elállási nyilatkozat-mintát.
E-mail: info@princessfactory.hu
Egyéb módon vagy a vállalkozás székhelyén kívüli címre küldött csomagok átvételét nem garantáljuk. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan vagy utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk csak a hivatalos partner szakvéleményének ismeretében vállalja a sérült termék cseréjét.
A termék cseréje esetén a megrendelőt terheli a cseretermék (választott új méret vagy termék) ismételt kiszállítási költsége és a cserélni kívánt termék (eredetileg megrendelt, kiszállított termék) visszaküldésének díja is. A visszaküldött termék(ek) vételára és az újonnan választott ruha/ruhák értéke + szállítási díja közötti különbséget utánvét formájában a cseretermék(ek) átvételekor kell a vásárlónak megtérítenie. Ez alól kivételt képez az az eset, ha hibás termék, rossz méret kiszállítására saját hibánkból kerül sor, ebben az esetben az erre vonatkozó költséget mi álljuk.
Amennyiben a vásárló ingyenes vagy kedvezményes szállítási díjban vagy egyéb kedvezményben részesült, abból kifolyólag, hogy a megadott értékhatár feletti értékű termék(ek)et rendelt, és ezen rendelés részét képező termék vásárlásától eláll, és ezáltal nem teljesíti a kedvezményre való jogosultság feltételeit, tehát a megtartott, vissza nem küldött termék(ek) értéke már nem éri el a kedvezményre jogosító értékhatárt, úgy a vásárló adott rendelése már nem jogosult a kedvezményre. Ez esetben az igénybe vett szállítási módhoz tartozó kedvezményes és a kedvezmény nélküli szállítási díj közötti különbséget, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezményt a vásárló köteles megtéríteni, azaz a szállítási díjak különbségével, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezmény mértékével csökkentett vételárat fogjuk számára visszaküldeni vagy beszámítani. Promóció keretében kedvezményesen (akár ingyenesen) a vásárló részére juttatott – és eredeti állapotában részünkre vissza nem szolgáltatott – termék vagy szolgáltatás esetén a kedvezmény pénzbeli összegét a termék vagy szolgáltatás a promóció feltételeiben meghatározott értékét vagy annak hiányában a piaci értékét alapul véve állapítjuk meg.
A visszaküldött termék átvételétől számítva cégünknek 14 napja van a termék vételi árát visszautalni a vásárló által megadott bankszámlaszámra. A megrendelő felel a pénzvisszatérítéshez használandó bankszámlaszám az elállásról tett nyilatkozatán való hiteles és pontos közléséért. A kitöltött elállási nyilatkozatot és a termék(ek) árának visszatérítéséhez szükséges bankszámlaszámot elküldheti e-mailben vagy kinyomtatott formában a visszaküldeni kivant termékkel együtt.
E-mail: info@princessfactory.hu
A vásárlásról környezetvédelmi okokból elektronikus számlát küldünk a vásárló által megadott e-mail címre, így a számla nyomtatott formátumú visszaküldésére nincs szükség.